STELLANTIS'in Orta Doğu & Afrika (MEA) Bölgesi, İstanbul'da 2025 Müşteri Odağı Zirvesi gerçekleştirdi.Stellantis MEA bölgesinin 2024 performansında, satış ve satış sonrası hizmetlerde tüm Stellantis bölgeleri arasında kalite sıralamasında liderlik, hizmet kalitesinde yüzde 20'nin üzerinde gelişim, müşteri iletişim ekiplerinin küresel ölçekte en yüksek performansı göstermesi, ürün kalitesinde globalde ikinci sıraya yükselme, bölge genelinde ön saflarda görev yapan çalışanlar için 200 bin saatin üzerinde eğitim ve gelişim yatırımı gibi önemli yükselmeler yaşandı. Zirveye bu yıl ilk kez operasyonel uygulama ve müşteri memnuniyetindeki kritik rolleri nedeniyle kalite yöneticileri de etkinliğe dahil edildi. Stellantis MEA Operasyonlardan Sorumlu Başkanı (COO) Samir Cherfan müşteri standartlarını yükseltmenin, tek seferlik eylemlerle değil pazarlara yayılan tutarlılık, disiplin ve uygulama gücüyle mümkün olduğunu belirtti. Cherfan, "Bu zirve, her yıl daha da güçlenen operasyonel kapasitemizin bir yansımasıdır ve bu gücü, stratejiyi sonuca dönüştüren ekiplerimizden alıyoruz" dedi.