İSOAKADEMİ tarafından düzenlenecek Webinarda çalışanların iş hayatında kurumsal imajı temsil edebilecek etik davranış biçimlerini, görgü ve nezaket kurallarını, iş protokolünü ve profesyonel iletişim prensipleri anlatılacak.
Webinarda katılımcıların dış görünüş, davranış ve iletişim tarzlarında farkındalık kazanarak hem bireysel hem de kurumsal itibarı güçlendirmeleri hedefleniyor.
Kıdemli danışman, profesyonel koç Gökçe Doğan tarafından 21 Ağustos Perşembe günü 13.30-16.30 arasında verilecek eğitim şu başlıklar altında gerçekleşecek.
İş Etiketi &Kurumsal İmaj ve İş Protokolü Kavramları
• Dış Görünüş, İmaj Kırıcılar ve Yapıcılar
• İş Hayatında Nezaket ve Görgü Kuralları & Misafir Ağırlama İlkeleri:
• Karşılama – Ağırlama – Uğurlama
• Ast – Üst İletişiminde Dikkat Edilmesi Gerekenler
• İş Protokolünde ve Sosyal Davranışta Kurallar;
• Selamlaşmak
• Tanışmak- Tanıştırmak
• Tokalaşmak
• Kıyafet
• Uygulamalar ve 4 Eylem Çerçevesiyle Aksiyon Çalışması
•
Hedef Kitle:
• Kurum içi temsil gücünü artırmak isteyen tüm çalışanlar
• Yöneticiler, ekip liderleri ve temsil pozisyonundaki kişiler
• Müşteri ile birebir temas kuran ön yüz çalışanları
• Kurumsal protokol bilgisi edinmek isteyen tüm profesyoneller
GÖKÇE DOĞAN
2000 Yılında Trakya Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümünü bitirdikten sonra Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü tamamlamıştır. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümünü de başarıyla tamamlayarak önlisans eğitimini lisansa tamamlamıştır.1996 yılında öğrenciliği devam ederken Tekstil Mümessilliği ile iş hayatına atılmış yine eğitimi devam ederken çalışma hayatına da devam etmiştir. İlk satış tecrübelerini ise bu dönemde, perakende sektöründe ve turizm sektöründe çalışarak edinmiştir. Staj dönemiyle beraber veri araştırma firmalarında çalışmış ve telefonda anket satış üzerine tecrübe kazanmıştır. 2000 yılında mezun olduktan sonra da sağlık sektöründe adım atmış, Amerikan Hastanesinde VIP Hasta Hizmetleri Personeli olarak başladığı profesyonel çalışma yaşamını 2003 ’de Özel Clinix Polikliniği Halkla İlişkiler ve Pazarlama Müdürü, 2008 ’de Özel Delta Hospital Halkla İlişkiler ve Kurumsal Pazarlama Müdürü, 2013 ’de Özel Delta Hospital İdari Direktör Yardımcısı olarak sürdürmüştür. Son olarak ise Kadıköy Diyabet Hastanesinde Genel Koordinatör olarak çalışmıştır. Bu süreçte Check up, Onkoloji, Saç Ekimi ve Genetik Laborutavar birimlerinin hasta ve satış oranlarını artırmak amaçlı iş geliştirme faaliyetlerini koordine etmiştir. Çalıştığı kurumlarda Şikayet Yönetim Sistemi ve Halkla İlişkiler Yönetim Sistemi kurmuş ve iç eğitimler vermiştir. Aldığı İşaret Dili Eğitimi ile işitme engellilerle iletişim kurabilmek ve onların eğitim süreçlerine destek olabilmek adına eğitimler vermiştir. Altı Nokta Körler Vakfında çağrı merkezinde çalışacak görme engelli öğrencilere, İletişim Becerileri Telefonda İletişim Becerileri üzerine eğitimler vermiştir. Bunlara ek olarak 19 yılını geçirdiği sağlık sektöründe çalıştığı süre içinde JCI, ISO 9001 ISO 10002 çalışmalarında aktif olarak yer almış ve iç denetmenlik yapmıştır. Çalışan memnuniyetini değerlendirme, çalışan deneyiminin haritalandırılması ve pozitif yönetilmesi süreçlerinde projeler geliştirmiştir. Fark yaratmanın iletişimdeki başarıyla paralel olması nedeni ile eğitimlere ağırlık vermiş ve 2008 yılında tanıştığı Indus ile işbirliği içinde olmuş ve 2011 yılından itibaren Indus ile eğitim projelerinde görev almaya başlamıştır. 2018 yılı itibariyle Indus Consulting’de eğitim ve yönetim danışmanlığı projelerinde Kıdemli Danışman olarak çalışmaktadır. Son olarak mevcut yetkinliklerine Koçluk becerisini de eklemiş ve gerek eğitim projelerinde gerek sosyal sorumluluk projelerinde gerekse kurumsal projelerde koçluk desteği de verebilmektedir.