Otomotiv

Otomotiv Haberleri

Citroen Türkiye’nin 2021 hedefi yüzde 5.6 pazar payı

25.01.2021 10:12
Citroen Türkiye’nin 2021 hedefi yüzde 5.6 pazar payı

Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, “Bu yıl 39 bin 500 adet satış ile yüzde 5.6 pazar payı elde etmeyi hedefliyoruz" dedi.

 

Mehmet Emin AVCI

Citroen Türkiye, pandeminin gölgesinde oldukça zorlu geçen 2020 yılında satış rekoru kırarak başarılı bir yılı geride bıraktı. Son iki yıldır istikrarlı yükselişini devam ettiren Citroen, yüzde 61 büyüyen otomotiv pazarında yüzde 128 büyüyerek markalar sıralamasında dört basamak birden yükseldi ve 10. sıraya yerleşti.

Citroen Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, Citroen Türkiye'nin 2021 yılı hedeflerine ilişkin çevrim içi düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, "2021 yılında otomotiv pazarını 700 bin adet olarak öngörüyoruz. Citroen olarak bu pazarda 39 bin 500 adet satış ile yüzde 5,6 pazar payı elde ederek yakaladığımız başarıyı sürdürmeyi hedefliyoruz" dedi.

Binek otomobil pazarında elde edilen 22 bin 254 adetlik satışla yüzde 152 büyüme gösteren Citroen Türkiye, pazar payını en çok artıran otomobil markası oldu. Ticari araç pazarında da satışlarını 2019'a göre yüzde 63 artıran Citroen Türkiye, markalar sıralamasında iki basamak birden yükselerek 5'inciliğe yerleşti.

Selen Alkım, bu yıl elektrikli otomobil pazarında da model sunmayı hedeflediklerini belirterek, “Hedefimiz, son çeyrekte artık elektrikli pazarında Citroen'i de görmek. Dördüncü çeyrekten itibaren artık elektrikli araçlarımızla da müşterilerimizle buluşmayı hedefliyoruz” dedi. Alkım, Citroen C4 lansmanını da mayıs ayında gerçekleştirmeyi planladıklarını sözlerine ekledi.

1.sayfa

1.sayfa

Maliye & Muhasebe

İşte miras konusuna ilişkin bilinmeyenler!

Ekonomi

Koç Üniversitesi Hastanesi, çamaşır yıkama hizmeti alacak

Sigorta

Katılım Sağlık büyüyor

Gündem

Bingöl'den kalkan askeri helikopter kaza kırıma uğradı: 10 şehit