12 Şubat 2020'de Türkiye'de satışa sunulan Yeni Clio, test sürüşünden showroom deneyimine kadar her adımda 'benzersiz' olma iddiası taşıyor. Segmentinde benzersiz özellikleri bünyesinde barındıran yeni Clio, otomobil sektöründeki iletişim klişelerinden uzak bir kampanya ile müşterileriyle buluşuyor. Yeni Renault Clio, yapay zekanın tespit ettiği bu klişeleri içeriğinde barındırmayan bir kampanya için 362 reklam filmi toplanarak analiz edildi. Yeni Clio'nun benzersiz özellikleri 6 ayrı filmle anlatılıyor. Mutlisense, RS Line, 1.0 Turbo X-Tronic motor, kablosuz şarj, 360 kamera, eller serbest park destek ve aktif acil fren destek sistemi özelliklerinin her biri için yeni Clio kendine özgü 6 farklı benzersiz mini hikaye ile müşterilerle buluşuyor. #BENZER5İZLİK hashtag'i müşterileri ile buluşan Yeni Clio, bir filmde karmaşık bir koreografi sergilerken bir diğerinde izleyicilerle saklambaç oynuyor.