İSTANBUL (AA) - Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında Galatasaray'a 3-0 mağlup olan Fenerbahçe'de taraftarlar, futbolculara tepki gösterdi.

Sompo Sigorta'dan 25'inci yıl ve 1 milyon kasko kutlaması
Sompo Sigorta'dan 25'inci yıl ve 1 milyon kasko kutlaması
İçeriği Görüntüle

Yaklaşık 150 taraftar, derbinin sona ermesinin ardından Samandıra'daki Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nin önünde sarı-lacivertli futbolcular ile teknik ekibin bulunduğu takım otobüsünü bekledi.

Taraftarlar, otobüsün tesislere girişi esnasında futbolculara ve yönetime tepki gösterdi. Otobüse yabancı maddeler atan sarı-lacivertli taraftarlar, 'istifa' tezahüratlarında da bulundu.

Kaynak: AA