Mehmet Emin AVCI

Yüzde yüz Akbank iştiraki olan Türkiye'nin önde gelen finansal teknoloji şirketi AKÖde, Tosla markası ile iş dünyası ve finans sektöründe önemli bir dönüşümü başlatıyor. Bireysel dijital finans çözümlerinde beş milyondan fazla kullanıcıya verdiği hizmetle Tosla, vizyoner stratejisi kapsamında bireysel kullanıcıların yanı sıra şimdi artık KOBİ'lere, ticari ve kurumsal firmalara da hizmet sunuyor. 'Cebin, senin ve işin için' söylemi eşliğinde Tosla'da yaşanan dönüşümü aktarmak üzere düzenlenen etkinlikte konuşan AKÖde Genel Müdürü Emel Arseven, Tosla'nın yeni hizmet modeli ile KOBİ, ticari ve kurumsal firmalara kadar genişleyen bir kitleye hizmet vermeye başladıklarını söyledi.

Yeni hizmet modelinin Tosla markası altında 'Tosla İşim' ile devam edeceğini vurgulayan Arsevin, şu ifadeleri kullandı: 'Bu yeni iş modelimizle, özellikle KOBİ'lerin finansal hayatlarını desteklemek için gerçekleştirdiğimiz yatırımlar ile finansal hizmet sağlayıcı olmanın ötesine geçerek girişimler nezdinde de iş dünyasının gelişimine katkıda bulunma misyonumuzu da vurguluyoruz. Tosla İşim ile küçük ve orta ölçekli işletmeleri, girişim ekosistemini sadece finansal açıdan desteklemekle kalmıyor, aynı zamanda onların ihtiyaçlarını dinlemeye ve anlamaya özen gösteriyoruz. Bu doğrultuda KOBİ'lerle etkileşimde bulunmak ve çözümlerimizi onların ihtiyaçlarına göre şekillendirmek, Tosla'nın sürdürülebilir bir iş modeli oluşturmasında temel bir faktör.'

AKÖde Genel Müdürü Emel Arseven ve AKÖde Strateji ve Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aylin Özinci.

AKÖde'nin güçlü sermayesi, alt yapısı ve teknolojisi ile ayrışan, güven duyulan bir finansal teknoloji şirketi olduğunu vurgulayan Emel Arseven, açık bankacılık, servis bankacılığı gibi düzenlemeleri ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip ettiklerini, her türlü yeniliği en iyi deneyimle müşterilerine sunmaya çalıştıklarını ifade etti.

Bireylere sundukları hizmet modelinde, son iki yılda işlem cirolarının üç kat, müşteri bazının iki buçuk kat arttığını da vurgulayan Arseven, bu gelişime paralel olarak hedef kitlelerinin de sadece gençlerle sınırlı kalmayıp 25 yaş üstü kullanıcı oranının da iki kat artış gösterdiğini söyledi.

İş birliği modeli ile fintek ekosistemi geliştirilecek

Başka banka ve finansal kurumlarla da iş birliği içerisinde olduklarını ve bu yeni anlayışla değer yaratma konusunda iddialı yeni nesil bir finansal hizmet modeli sunduklarını da söyleyen Arseven, 'Önümüzdeki beş yılda pazar lideri olmayı hedefliyoruz. AKÖde ve Tosla, finans sektöründe genç bir marka olarak hızlı bir büyüme sergileyerek, müşteri odaklı hizmet anlayışı ve inovatif yaklaşımıyla sektöre yön veren bir oyuncu haline geldi. Gelecekte de müşteri ihtiyaçlarına çözüm üreten, sürdürülebilir ve yenilikçi bir marka olarak varlığını sürdürmeye devam edecek.'

İletişim stratejilerini bir parçası olan marka dönüşümüyle; hızlı, pratik, güvenilir ödeme çözümleri sunan, sadece Türkiye'de değil, küresel çapta da hizmet veren start-up heyecanıyla başlayıp sektörel liderlik yolunda hızlı adımlar atan bir süreci yansıttıklarını ifade eden Emel Arseven, Tosla'nın yeni reklam filminde de bu yaklaşımı ön plana çıkardıklarını sözlerine ekledi.

Tosla'nın sunduğu kolaylıklar

AKÖde Strateji ve Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aylin Özinci de Tosla'nın sunduğu çözümleri ve kullanıcı deneyimlerini aktardı. Tosla'nın başta gençler olmak üzere yeniliklere açık hedef kitleye günlük ödeme ve finansal ihtiyaçlarını kolay ve hızlı şekilde sunan bir platform olarak yola çıktığını söyleyen Aylin Özinci, Tosla ön ödemeli kartlar yurt içinde ve yurt dışında fiziksel ve e-ticaret alışverişlerinde kullanılabildiğini, açık bankacılık servisleri ile banka hesaplarının Tosla'ya eklenebildiğini söyledi

Tosla'nın yeni servis modeli: Tosla İşim

Tosla'da olduğu gibi Tosla İşim'e de müşterilerin dijital kanallar aracılığıyla dakikalar içerisinde başvurabildiklerini ifade eden Aylin Özinci, 'Link ile Ödeme' hizmetiyle satıcı ve alıcının farklı ortamlarda olduğu durumlarda hızlı ve pratik bir ödeme çözümü olduğunu, ayrıca işyerlerinin e-ticaret ödemelerini alabilmek için Tosla İşim Sanal POS başvurusu yapabildiklerini de söyledi:

Uzmanından uyarı: Evini satan çok pişman olacak Uzmanından uyarı: Evini satan çok pişman olacak

'Tosla İşim üye işyerleri; tek entegrasyonla birçok farklı kart markasına 12'ye varan taksit sunabilir, aynı gün içerisinde ödeme almaya başlayabilir, aylık hiçbir ücret ödemeden tek komisyon oranı ile çalışabilirler. Ödemelerde farklı banka kartlarına taksit sunmak isteyen bir e-ticaret sitesinde, müşterisi taksit seçerek dilediği kartı ile ödeme işlemini saniyeler içerisinde tamamlarken, işyerleri Tosla İşim panelinde ödeme alma, işlem takibi, detaylı rapor ve analiz yanı sıra çalışma şartlarını, limitlerini kontrol edebilir, teknik ve operasyonel destek talebinde bulunabilirler. Bu servislerin tamamlayıcısı olarak Tosla İşim'de fiziki ödemelerde de sanal POS'a benzer fırsatları sağlıyoruz. Hugin ile iş birliği yaparak sunduğumuz çözümde, var olan Hugin POS cihazlarına Tosla İşim yüklenebiliyor ya da dileyen üyelerimiz Hugin cihaz da alabiliyorlar.'

Editör: Haber Merkezi