Yaşam

Türk Telekom Prime İstanbul Coffee Festival'de katılımcılarla buluştu

Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, "Yılın ilk yarısında toplam abone sayımızı 54,2 milyona çıkarırken, mobil alanda 28,5 milyon aboneye ulaştık" dedi.

Türk Telekom Prime, bu yıl 11'incisi düzenlenen İstanbul Coffee Festival'de katılımcılarla bir araya geldi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Tepe Nautilus'ta 14 Eylül'e kadar devam edecek festival kapsamında, Prime müşterileri indirimli bilet, özel festival giriş kapısı ve Prime Lounge alanında sunulan sürprizlerle etkinliği ayrıcalıklı bir şekilde deneyimleme fırsatı buluyor.

Türkiye'nin dijital dönüşümüne öncülük eden Türk Telekom, müşteri memnuniyetini ve teknolojik yatırımları büyüme stratejisinin merkezine alırken, bireysel ve kurumsal müşterilerine 360 derece çözümler sunmaya devam ediyor.

Hayatın her alanında fayda sağlayan Türk Telekom Prime, kahveden seyahate, çevrim içi alışverişten dijital servislere, bol gigabaytlı mobil tarifelerden yüksek hızlı fiber internet paketlerine kadar geniş bir ayrıcalıklar yelpazesi sunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, Türk Telekom'un Türkiye'nin dijital dönüşümüne öncülük etmeyi sürdürdüğünü belirtti.

Yılın ilk yarısında toplam abone sayılarının 54,2 milyona, mobil abone sayısının ise 28,5 milyona ulaştığını kaydeden Özden, "Son on iki ayda 2,5 milyonu aşan faturalı net abone kazanımı ile yeni bir tarihi rekor seviyesine eriştik. Bu sonuçlar, güçlü altyapımız ve kararlılıkla hayata geçirdiğimiz müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut göstergesidir." ifadelerini kullandı.

Özden, özellikle faturalı segmentteki rekor büyümenin, doğru stratejilerinin sürdürülebilir değere dönüştüğünün en net kanıtı olduğunun altını çizerek, ağustos itibarıyla fiber uzunluklarının 506 bin kilometreyi aştığını kaydetti.

5G ve yenilikçi teknolojiler için de büyük öneme sahip fiberi ülkenin 81 ilinde uçtan uca sunmaya devam ettiklerine dikkati çeken Özden, "Ayrıca 5G'ye geçişte gerekli olan fiberle bağlı 4.5G baz istasyonları oranımızı da dünyada 2030 için öngörülen hedefin üzerine çıkararak yüzde 55'e yükselttik." değerlendirmesinde bulundu.

Özden, Tivibu ile dijital televizyon ve yeni nesil yayıncılık anlayışını farklı bir seviyeye taşıdıklarını belirtti.

Müzik platformu Muud'un aynı zamanda birbirinden eğlenceli özellikleriyle de dinleyicilerin müzik keyfini arttırdığını vurgulayan Özden, şu bilgileri paylaştı:

"E-dergi uygulamamızla, modadan ekonomiye, teknolojiden magazine birçok kategoride yüzlerce dergi ve günlük gazeteyi okuyucularla buluşturuyoruz. Dijital oyun alışveriş platformumuz Playstore ile popüler PC ve Mobil oyun ile çeşitli oyun paketlerini dünya ile aynı anda, oyunseverlere sunuyoruz. GAMEON markamız dijital oyun sektörünün tüm gereksinimlerine yanıt veren ürün ve hizmetler içeriyor."