Otomotiv

Otomotiv Haberleri

Yeni Renault Kadjar, Türkiye'de satışa sunuldu

17.06.2019 12:41
Yeni Renault Kadjar, Türkiye'de satışa sunuldu

Renault'un kompakt SUV segmentindeki temsilcisi Kadjar yenilendi. Yeni Kadjar, güncellenen tasarımı, yeni teknolojik donanımları ve yeni motorlarıyla 158 bin 250 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu.

 

Emre ERTÜRK

Renault'nun C-SUV segmentindeki temsilcisi yeni Kadjar, 158 bin 250 TL'den başlayan fiyatlarla Türkiye'de satışa sunuluyor. Yeni krom ızgarasının yanı sıra yeniden tasarlanmış ön ve arka tamponları ile yeni tasarıma kavuşan Kadjar, Touch, Touch Roof ve Icon donanım seviyeleri ile 158 bin 250 TL'den başlayan fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunuluyor.

Yenilenen Kadjar, geleneksel SUV tasarımına sadık kalırken, dinamik ve modern hatlarıyla daha şık bir görünüme kavuşuyor. Yeni Kadjar’da konfor, kalite ve ergonomik tasarım ön planda tutulurken, yeniden tasarlanan iç mekan ile daha konforlu bir sürüş deneyimi sunuluyor. Yeni Kadjar'da Ural Yeşil, Demir Mavi ve Arsenik Gri olmak üzere üç farklı yeni renk seçeneği bulunuyor.

 

Verimli ve çevreci motorlar

Yeni Kadjar, Türkiye'de markanın yakıt verimliliği ve performans odaklı yeni çevreci 4 silindirli turbo beslemeli 1.3 TCe benzinli motor ve 1.5 litrelik Blue dCi adı verilen dizel motorla satışa sunulacak.

 

1.3 litrelik benzinli motor 140 Hp (manuel/EDC) ve 160 Hp'lik (EDC) iki versiyona sahipken, dizel motor 115 Hp güç üreten tek versiyon olarak listede bulunuyor.

Konforu artıran iç mekan

Yeni Kadjar’ın iç mekanında da önemli değişiklikler dikkat çekiyor. Gösterge panelinin orta kısmında yer alan yeni dokunmatik multimedya ekran, daha yüksek parlaklığa ve hassasiyete sahip. 7 inçlik ekran, R-LINK 2 sistemi ile çalışıyor ve tasarımı ile gösterge paneline daha şık bir görünüm kazandırıyor. İnternet bağlantılı multimedya sisteminde Apple CarPlay ile uyumlu akıllı telefon ekran yansıtma özelliği bulunuyor. Konforu artırmak ve uzun yolculuklarda yorgunluğu önlemek amacıyla çift yoğunluklu köpük ile donatılan koltukların yan takviyeleri de daha iyi destek sağlamaları için güçlendirildi.

 

'Kadjar'la hedef daha üst sıralar'

Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, SUV segmentinin son dönemde Türkiye'de yükselen bir trende sahip olduğunu belirterek, şunları kaydetti: "Geçtiğimiz yıl 106 bin 672 adet satışın gerçekleştiği SUV segmentinden en yüksek payı, 72 bin 308 satış adedi ve yüzde 68 ile C-SUV alt segmenti alıyor. Bu segmente ait Renault Kadjar, yenilenen tasarım ve özellikleri ile segmentteki konumunu güçlendirmeye hazırlanıyor. Yeni Kadjar ile segmentte daha üst sıraları hedefliyoruz. 2019'da, OYAK Grubu'nun katkıları ile Renault Mais olarak yenilenen modellerimizi Türkiye'de otomobilseverlerle buluşturmaya devam edeceğiz."

 

 

 

1.sayfa

1.sayfa