İsa KARACA

Doğan Trend Otomotiv CEO'su Kağan Dağtekin yaptığı yazılı açıklama ile, 2021 yılını değerlendirdi ve 2022 yılına ilişkin beklentilerini paylaştı. Marka olarak uzun vadeli stratejilerini elektrikli mobilite etrafında ördüklerini söyleyen Dağtekin, 'Otomobil, motosiklet, bisiklet ve scooter'larımızla elektrikli mobilite ürün portföyü en geniş firma olduk. Doğan Holding'in de sürdürülebilirlik misyonu paralelinde cesaretle elektrikli araçlara yatırım yapıyoruz' dedi. Dağtekin, 'Elektrikli araçların ülkemizdeki payı düşük olmasına ve ticaretindeki zorluklara rağmen MG markasının ülke lansmanını %100 elektrikli modeliyle yaptık. Sadece 6 ay sonunda elektrikli otomobil pazarında yüzde 15'in üzerinde bir pay elde ettik. Eş zamanlı olarak Suzuki'de hibrit modellere geçişi tamamladık ve toplam Suzuki satışımız içinde hibrit payı yüzde 90'nın üzerine çıktı. Ayrıca, Wallbox ile tüm otomotiv markalarına uyumlu şarj cihazlarımızı da müşterilerimizle buluştururken ev ve iş yerlerinde kolayca araç şarjı çözümü sunuyoruz' ifadelerini kullandı.

'Büyümeye devam edeceğiz'

Tüm markalarımız ve işlerimizde kararlılıkla büyümeye devam edeceklerini belirten Kağan Dağtekin, '2022 yılında öne çıkacak işlerimiz, doğal olarak portföyümüze eklediğimiz yeni markalarımızın tempo yakalamasını sağlamak olacak. Otomobilde MG, motosiklette KYMCO ve hacimsel olarak önemli bir büyümeyi de ikinci el ve kiralama platformumuz Suvmarket ile hedefliyoruz' dedi.