Genel

Aytemiz yeni iletişim ajansını seçti

Türkiye’de akaryakıt sektörünün önde gelen temsilcilerinden Aytemiz, iletişim çalışmalarını Brandfocus’a emanet etti. Odaklı iletişim stratejileriyle markalarına özgü projeler geliştiren Brandfocus, yeni dönemde Aytemiz’in stratejik iletişim çalışmalarını yürütecek.

Tescilli “Öğrenen Marka İletişimi” modeliyle iş ortaklarına stratejik, yenilikçi, dinamik ve sürdürülebilir iletişim hizmetleri sunan Brandfocus, yeni dönemde akaryakıt sektöründe ilklerin markası Aytemiz ile çalışmaya başladı. Brandfocus, Türkiye’nin en hızlı büyüyen akaryakıt markası Aytemiz’e odaklı iletişim çalışmaları kapsamında; kurumsal iletişimden medya ilişkilerine, gündem yönetiminden içerik stratejilerine, paydaş iletişiminden yaratıcı proje yönetimine kadar birçok alanda kapsamlı iletişim hizmeti sunacak.

Brandfocus’un hem yurt içinde hem de globalde iletişim hizmetlerinin yürüttüğü markalar arasında; Akare Fuarcılık, Architecht, Bluepath Robotics, BNS Group, Chinese & Sushi Express, Escar, General Mobile, iRobot, Kayacan Holding, Kayacan Ventures, KYO Legal, Mobilfon, Ozan Elektronik Para, SushiCo, Sojubar, Uludağ Enerji Grubu, Varmı Arttıran ve Wilo gibi birçok farklı sektörde faaliyet gösteren ulusal ve global markalar yer alıyor.