Rukiye SELÇUK
Aroma Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk, Sa-de ile Türkiye'de meyve suyu pazarında yeni bir kategori açtıklarını belirterek, 'Sa-de ile yarattığımız yeni nesil içecek pazarını genişleterek 2020 yılında yüzde 30 büyümeyi hedefliyoruz' dedi.
Aroma Sa-de'nin tanıtım toplantısında konuşan Aroma Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk, 'Aroma olarak, 1968 yılından bu yana sektörün öncü ve lider markası olarak birçok ilke imza attık. Bunların arasında Türkiye'nin ilk %100 meyve suyu ile yeni bir kategori yaratmamız, 1 lt. ve 200 ml cam şişede meyve suyu üretmemiz ve pazara ilk defa karışık vitaminli meyve suyu sunmamız bulunuyor. Şimdi de sektörü yepyeni bir kategoriyle tanıştırıyoruz' dedi. Tüketicilere dönük yatırımlarını Aroma Sa-de ile desteklediklerini belirten Duruk, 'Form ve sağlık segmentinde tüketicilerimize sunduğumuz Aroma Sa-de ürün grubumuzu genişleteceğimiz gibi, farklı faydalara hitap eden yeni ürünlerimizle, Aroma'nın bu alanındaki varlığını büyüteceğiz. Düşük kalorili, şeker ilavesiz, tatlandırıcı, koruyucu ve renklendirici içermeyen Aroma Sa-de, tüketicilerimize kendilerini iyi hissettirecek, içimi son derece keyifli bir ürün' dedi.
Meyve suyu pazarının önemli oyuncularından olan Aroma, Aroma Sa-de ile yarattığı yeni nesil içecek pazarını genişleterek 2020 yılında yüzde 30 büyümeyi hedefliyor.
Yeni yatırımlar yolda
2020'nin Aroma için yatırımlar yılı olduğunu söyleyen Aroma Genel Müdürü Sefer Kılınç, 'Önümüzdeki aylarda, 2020 yılının ilk yeniliği olan Aroma Sa-de'yi çeşitlendirmenin yanı sıra, başta su kategorisinde olmak üzere, içecek sektörünün farklı alanlarında, yeni ve inovatif ürünlerle tüketicilerimizin karşısına çıkacağız. Sektörümüzü yeni kategorilerle tanıştırarak önünü açacağız. Şimdiden müjdelemek isterim ki, 2020'nin ilk yarısında, Aroma Sa-de dışında, pazarda olmayan üç farklı ürünü daha tüketicilerimizin beğenisine sunacağız' dedi. Kılınç, bu amaçla hat ve makine yatırımı yaptıklarını da belirtti.
Üç farklı çeşit, bir bardağı 4 kalori
Türkiye'nin ilk meyve suyu markalarından Aroma, Türkiye'de bir ilke imza atarak Aroma Sa-de markası ile Yeni Nesil İçecek Kategorisini yaratıyor. Nane-Limon-Elma, Tarçın-Kuşburnu, Zencefil-Limon olmak üzere 3 farklı lezzeti bulunan Aroma Sa-de'nin Nane-Limon-Elma ve Zencefil-Limon lezzetindeki içeceklerinin bardağı 4 kalori, Tarçın-Kuşburnu lezzetinin ise 9 kalori. Ferahlatıcı, rahatlatıcı, sağlıklı içecek arayanların gözdesi olacak Aroma Sa-de, su içmenin en keyifli hali olarak tüketicilere sunuluyor.