Ekonomi & Finans

Ekonomi & Finans Haberleri

Şok Market, 2017'de her gün 3 yeni mağaza açacak

05.01.2017 00:00
Şok Market, 2017'de her gün 3 yeni mağaza açacak

Abdulkadir AVCI

Şok Marketler CEO'su Uğur Demirel, 2016'nın hızlı tüketim ürünleri kategorisinde en hızlı büyüyen perakendecisi olduklarını, 4 bin mağaza açma hedefine ulaşarak yılı kapattıklarını söyledi.  Son açtıkları Ümraniye mağazası ile birlikte çalışan sayısının da 17 bine ulaştığını hatırlatan Demirel, "2017'de her gün üç mağaza açmayı planlıyoruz. Yılın sonunda 1000 yeni mağazayı tüketiciyle buluşturmayı hedefliyoruz" dedi.

Markanın geçirdiği dönüşümü ve hızlı büyümesini her fırsatta ifade eden Şok Marketler CEO'su Uğur Demirel, 2011 yılında bin 200 mağaza ile aldıkları şirketi, dört yılda dört katı büyüttüklerine işaret etti.

'Tüketici yenilenen mağazalarımızı beğendi'

Şok'un yenilenen mağaza konseptinin tüketiciler tarafından tam not aldığına işaret eden Demirel, şunları söyledi:  "Bu yıl yenilenen 1.600 mağaza ve yeni açtığımız bin mağaza ile birlikte mağazalarımızın üçte ikisini değiştirmiş olduk. Yeni konsepte bağlı olarak, mağazalarımıza giren ziyaretçi sayısı 2016'da ciddi artış gösterdi. Meyve ve sebze ve kişisel bakım kategorileri, bizi rakiplerimizden ayıran en önemli özelliğimiz oldu. Meyve sebze satışlarımız bir önceki yıla oranla iki katına ulaştı. Müşterilerimizin temel ihtiyaçlarının tamamına yakınını en hızlı şekilde ve en uygun fiyatlarla karşılamaya çalışıyoruz." 

'2016'da müşterilerimize odaklandık' 

2016 yılında operasyonel mükemmelliğe odaklandıklarını belirten Uğur Demirel, "2017 yılında, müşterimizin mağazalarımıza girdiğinde kolay alışveriş yapmasını sağlayacak şartları oluşturmaya odaklanacağız. Marketlerimizdeki ürün portföyünü sadeleştirdik; kategorimizi çeşitlendirdik; böylece müşterilerimizin market içindeki seçimlerini kolaylaştırdık. Hem kendi öz markalarımızı hem de markalı ürünlerimize raflarımızda yer verdi" dedi.

'Köklü markaları yaşatarak tarihi misyon üstleniyoruz'

Şok Marketler CEO'su Demirel, bu yıl kişisel bakım kategorisini güçlendireceklerini ve ürün portföyünü çeşitlendireceklerini belirterek, "Şok Marketler olarak uygun fiyatlı ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturmaya devam edeceğiz. Şok'un rakiplerinden en büyük farkı, Türkiye'nin markalarına sahip çıkarak onları ekonomiye kazandırması...  Mintax, Mis, Piyale, Evin gibi her biri kendi alanında yüksek bilinirliğe sahip markaları tüketicilerin beğenisine sunmaya devam edeceğiz.  Bu bakımdan tarihi bir misyon da yüklenmiş durumdayız. Farklı sebeplerle ekonominin dışına çıkmak durumunda kalan Türkiye'nin değerlerini yaşatmak, aynı zamanda bizim için milli bir görev" dedi.

 

 

 

1.sayfa

1.sayfa

Gündem

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Terörü öyle ya da böyle yok edeceğiz, kararlıyız

Gündem

TBMM'nin açılışı, kurtuluş mücadelesinin en önemli safhalarından biri oldu

Ekonomi

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlanıyor