16 Aralık 2017
Cumartesi, 12:20
ABD DOLARI ALIŞ: 3.8591   ABD DOLARI SATIŞ: 3.8660   |   AVUSTRALYA DOLARI ALIŞ: 2.9567   AVUSTRALYA DOLARI SATIŞ: 2.9760   |   DANİMARKA KRONU ALIŞ: 0.61039   DANİMARKA KRONU SATIŞ: 0.61339   |   EURO ALIŞ: 4.5511   EURO SATIŞ: 4.5593   |   İNGİLİZ STERLİNİ ALIŞ: 5.1720   İNGİLİZ STERLİNİ SATIŞ: 5.1990   |   İSVİÇRE FRANGI ALIŞ: 3.8957   İSVİÇRE FRANGI SATIŞ: 3.9207   |   İSVEÇ KRONU ALIŞ: 0.45578   İSVEÇ KRONU SATIŞ: 0.46049   |   KANADA DOLARI ALIŞ: 3.0211   KANADA DOLARI SATIŞ: 3.0347   |   KUVEYT DİNARI ALIŞ: 12.7065   KUVEYT DİNARI SATIŞ: 12.8728   |   NORVEÇ KRONU ALIŞ: 0.46483   NORVEÇ KRONU SATIŞ: 0.46795   |   SUUDİ ARABİSTAN RİYALİ ALIŞ: 1.0290   SUUDİ ARABİSTAN RİYALİ SATIŞ: 1.0309   |   JAPON YENİ ALIŞ: 3.4320   JAPON YENİ SATIŞ: 3.4547   |   BULGAR LEVASI ALIŞ: 2.3137   BULGAR LEVASI SATIŞ: 2.3440   |   RUMEN LEYİ ALIŞ: 0.97673   RUMEN LEYİ SATIŞ: 0.98951   |   RUS RUBLESİ ALIŞ: 0.06518   RUS RUBLESİ SATIŞ: 0.06603   |   İRAN RİYALİ ALIŞ: 0.01078   İRAN RİYALİ SATIŞ: 0.01092   |   ÇİN YUANI ALIŞ: 0.58070   ÇİN YUANI SATIŞ: 0.58830   |   PAKİSTAN RUPİSİ ALIŞ: 0.03493   PAKİSTAN RUPİSİ SATIŞ: 0.03538   |   ÖZEL ÇEKME HAKKI (SDR) ALIŞ: 5.4617   ÖZEL ÇEKME HAKKI (SDR) SATIŞ:   |  

HÜRSES GAZETESİ
GÜNLÜK BAĞIMSIZ EKONOMİ VE POLİTİKA GAZETESİ

HIZLI ERİŞİM : YGS’de kim daha başarılı oldu: Kızlar mı erkekler mi ? TOKİ, 16 şehirdeki 55 arsayı satıyor 6 Dal Sigara, Çernobil'e Eşittir Tüketici Lehine Önemli Değişiklikler

Bakan Zeybekci: Önümüzdeki dönemde dünyada bir Türk rüzgarı estireceğiz

  Kategori: Ekonomi & Finans     Okunma Sayısı: 436       Tarih: 12-08-2017       Paylaşın:   

Bakan Zeybekci: Önümüzdeki dönemde dünyada bir Türk rüzgarı estireceğiz

“Türkiye Tanıtım Grubunun Kuruluş ve Görevleri Hakkında Yönetmelik"in yürürlüğe girmesine ilişkin açıklama yapan Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, "Önümüzdeki dönemde dünyada bir Türk rüzgarı estireceğiz. Türkiye Tanıtım Grubu, ülkemizin gerçek potansiyelinin hayata geçirilmesine katkı sağlayacaktır" dedi.


Yağmur Yıldız
(İHA) - “Türkiye Tanıtım Grubunun Kuruluş ve Görevleri Hakkında Yönetmelik” 12 Ağustos 2017 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Buna ilişkin Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci bir basın açıklaması yaptı.

Yıllardır 15 farklı tanıtım grubu ile birbirinden bağımsız strateji, bütçe ve önceliklerle devam eden ihraç ürünlerinin, tanıtım faaliyetlerinin artık bir güç birliği, ortak akıl ve strateji ile Türkiye Tanıtım Grubu vasıtasıyla yürütüleceğini belirten Bakan Zeybekci, "Küresel rekabet aynı zamanda bir tanıtım rekabetidir. Küreselleşme, dünya ekonomilerini yakınlaştıran bir iş bölümü olduğu kadar, rekabetin de en üst seviyeye yükselmesine neden olan bir olgudur. Çoğu kez zannedildiğinin aksine küresel rekabet yalnızca şirketler arasında değildir. Bugün ülkesinin imajını, rüzgarını arkasına alamayan şirketler ve ekonomiler de başarılı olamıyorlar. Bu nedenle Küresel Rekabet aynı zamanda tanıtım üzerinden de ilerlemektedir" ifadelerinde bulundu.

Türkiye Tanıtım Grubu'nun ihracatın ve üretimin tüm unsurlarını bir araya getiren ve ortak akıl çerçevesinde faaliyetlerin planlanacağı etkin bir unsur olacağını dile getiren Zeybekci, "Yeni çağda, bir marka bir sektör için 'önce görelim, sonra tanımlayalım' devri kapanmıştır. Artık önce tanımlayacağız, sonra herkes görecek. Başkalarının kalıpları ile stratejilerini biçimlendiren edilgen bir anlayışla yolumuza devam edemeyiz. Hedefimiz tüketim alışkanlıklarının, modanın ve üretimin hepsinde eğilimleri belirleyecek etken Türkiye’dir. Önümüzdeki dönemde dünyada bir Türk rüzgarı estireceğiz. Binlerce yıldan gelen muhteşem ve kadim kültürümüz, sanatımız ve değerlerimiz ile birlikte sektörlerimizi, markalarımızı, başarılarımızı ve iddiamızı başta kültür coğrafyamızda olmak üzere her yerde görünür kılacağız. Arkasına düzenli, sürekli ve bir stratejiye dayalı tanıtım ve imaj rüzgarını alan ihracatımız ve artacak yabancı yatırımlar ülke ekonomisi için öncü bir rol üstlenecek ve ülkemizin gerçek potansiyelinin hayata geçirilmesine katkı sağlayacaktır. Tüm çabamız dünyanın her köşesinde eline bir ürün alan tüketicinin şunu görmesidir: 'Made in Türkiye'" ifadelerini kullandı.



Bunlarda İlginizi Çekebilir


comments powered by Disqus


Bizi Takipedin

 Twitter      Facebook        RSS

VİDEO HABERLER