Kobi

Kobi Haberleri

Anadolu Markaları etkinliklerinin ikinci durağı Adana oldu

30.10.2017 00:00
Anadolu Markaları etkinliklerinin ikinci durağı Adana oldu

Adana (İHA) - Anadolu işletmelerine ilham olma hedefiyle düzenlenen “Anadolu Markaları” etkinliklerinin ikincisi, Vodafone Türkiye ve Fibabanka sponsorluğunda Adana’da gerçekleştirildi. Adana’nın en büyük markalarının başarı hikayelerini anlatarak KOBİ’lere dijitalleşen dünyada fark yaratmanın yollarının gösterdiği etkinlikte, KOBİ’lere Vodafone Red Academy tarafından “İşinizi Dijital Dönüşümle Büyütün” başlıklı sertifika eğitimi de verildi.

Adana’nın önde gelen markaları ile KOBİ’leri bir araya getiren organizasyon Adana Hilton Otel’de gerçekleşti. Açılış konuşmalarıyla başlayan etkinlik, Vodafone Red Academy adına Dijital Dönüşüm Derneği Başkanı İsmail Hakkı Polat tarafından verilen “İşinizi Dijital Dönüşümle Büyütün” başlıklı eğitim ile devam etti. KOBİ’lerin iş verimliliklerine dijitalleşme ile nasıl katkı sağlanabileceğinin anlatıldığı eğitimde, Vodafone’un özellikle üretim sektöründeki örnek başarı hikayeleri katılımcılarla paylaşıldı. Eğitimin sonunda katılımcılara Vodafone Red Academy sertikası verildi.

Toplantı, Prof. Dr. Ali Alp’in moderatörlüğünde “Adana’ya Yön Verenler” paneli ile devam etti.

“Geleceğe hazır Adana Türkiye’yi de liderliğe taşıyacak”
Panelde, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Şahin, dijitalleşmenin, KOBİ’ler için son derece hayati öneme sahip olduğunu belirterek, “Bugün artık KOBİ’lerin rekabet ettiği şirketler yan komşuları ya da aynı ilde bulunan komşuları değil. Artık dünyanın herhangi bir ülkesinde küçük bir şirketle bile rekabet etmek zorundalar. Müşterilerine 3 gün değil 3 saat içerisinde dönmek zorundalar. Dolayısıyla günler saatler değil, dakikalar bile bir işi kazanmamıza ya da kaybetmemize sebep olabiliyor. Bu nedenle sunduğumuz dijital çözümler, KOBİ’ler için hayati önemde fırsatlar sağlıyor. Bugüne kadar yaptığımız çalışmalarla Türkiye'de işletmelerin Dijitalleşme Endeksi’ni yüzde 48'den yüzde 53'e çıkardık. Hedefimiz daha büyük; Türkiye’nin Dijitalleşme Endeksi’ni yüzde 75’e çıkarmak için çalışıyoruz. Yarına Hazırım Platformu’nda Adanalı şirketlerin de dijitalleşme haritasını çıkardık. Adana’da toplam 320 şirkete ulaştık ve çok önemli veriler elde ettik. Adana’daki şirketlerin Dijitalleşme Endeksi’ni yüzde 46 olarak hesapladık. Adana’da hep beraber büyütebileceğimiz, ilimizin farkını ortaya koyabileceğimiz bir potansiyel var. Vodafone olarak, dünyanın dört bir yanında “Gelecek heyecan verici” diyoruz. Teknoloji her gün daha çok sunduğu olanaklarla, işletmeleri de bu heyecanın parçası, önemli bir aktörü haline getiriyor. “Yarına hazır” bir işletme, geleceğe hazır bir Adana’yı da omuzlayacak, Akdeniz bölgesini bir cazibe merkezi haline getirecek ve nihayetinde ülkemizi heyecan verici bu gelecekte bölgesinin lider ülkesi olarak taçlandıracak” dedi.

“Anadolu'nun Yükselen Yıldızları ödüllendirilecek”
Bu yıl 10'uncusu düzenlenen Anadolu Markaları Yarışması ile İstanbul dışındaki illerde marka bilincini yerleştirmek, "marka olma" konusunu öne çıkarmak amaçlanıyor. Bu illerdeki markalaşma stratejilerini, marka olma yolunda ilerleyenlerin başarı öykülerinin bir araya getirilip ödüllendirileceği yarışmanın başvuruları 30 Kasım 2017 tarihine kadar ‘www.anadolumarkalari.com’ adresinden online olarak yapılacak. Yapılacak değerlendirme sonucunda, Aralık ayında İstanbul'da düzenlenecek finalde "Anadolu'nun Yükselen Yıldızları" ödüllendirilecek.

 

 

 

1.sayfa

1.sayfa

Otomotiv

Opel, elektrikli Frontera'nın örtüsünü kaldırdı

Ekonomi

Mercedes'in elektrikli satışı 3 kat arttı

Otomotiv

Stellantis Pro One, Hysetco'ya hidrojenli Peugeot e-Expert teslimatına başladı

Spor

Fenerbahçe Avrupa'da yarı final için sahaya çıkıyor